måndag 1 juni 2015

Träningssummering: maj

Twitterversion: Visst är det bätter men int' är det bra!


Maj utgick på grund av tekniskt fel. Något med att programvaruversionen var inkompatibel med hårdvaran. Jag hävdar att någon av vädergudarna har gjort bort sig ordentligt och jag ämnar ta ett snack med vederbörande vad det lider. Oresonlig - JAG??

Men under tiden som teknikerna jobbade på med vädret hann jag träna en smula ändå. Facit lyder som följer:

47 h 5 min


Cykling: 25 h 45 min
På den tiden hann jag 928 km

Sträckan inkluderar både Mountainbike- och landsvägscykling men förstås inte pendling och transport.

Som komplement tränades det på gym inalles 21 h 20 min

Den grundläggande planen är att cykla mer nu under juni som enligt rykte skall vara en sommarmånad. Men det tror jag på när jag ser det. Sen har alltid yttre omständigheter en tendens att spela in i mitt fall. Vad det tycks så missar jag därför även årets andra deltävling i tempocupen nu på onsdag kväll. Men det är inte mycket att göra åt. 

Väl mött på vägarna!


/ J - på hjul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar